در حال بارگذاری
رئیس هیأت ورزشی توانیابان و معلولان خراسان‌شمالی:

جشنواره بازی‌های بومی، محلی در بجنورد برگزار می‌شود

شماره خبر : 1885 - https://asreatrak.ir/short/erndq

رئیس هیأت ورزشی توانیابان و معلولان خراسان‌شمالی گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی مرحله استانی فردا در استادیوم تختی شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

صدیقه ایمانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت جشنواره بومی محلی استانی در شهرستان بجنورد، استادیوم تختی، سالن ایثار روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی استان هر سال انجام می‌شود که ۸۰ نفر در قالب ۹ تیم از ۱۰ شهرستان خراسان شمالی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت ورزشی توانیابان و معلولان استان ادامه داد: توانیابان و معلولان استان در دو قسمت بانوان و آقایان در بازی‌های هفت سنگ، دال پلان، مچ اندازی، دوز فیزیکی، دوزپا به رقابت می‌پردازند.

ایمانی به برگزاری بازی‌های بومی محلی توانیابان و معلولان سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز ۸۰ نفر از توانیابان و معلولان از شهرستان‌های استان به بجنورد دعوت شدند که این ورزشکاران از مرحله‌های محلات، روستایی، شهرستانی عبور کردند تا به مرحله استانی رسیده‌اند.

رئیس هیأت ورزشی توانیابان و معلولان استان در مورد رده سنی این مسابقات گفت: رده سنی این مسابقات محلی از ۱۸ تا ۴۵ سال است که در هر تیم رده‌های سنی مشخص شده باهم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی خراسان شمالی انجام شده است.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

 

 

0 نظر

ارسال نظرات